Tuesday, June 1, 2010

040: Apa punya turrrrrrrrrrrrr.....


Hari ni off dayy...tapi xleh tido pun...kul 12 lebey baru aku bangun...kul 6 pg baru lena. Batuk!..dah mkn ubat baru buleh lena...hmmmmm bdn x sihat...minda pun tak sihat.....fikiran lagik la tak sihat...

Aku benci mimpi semalam...kenapa aku asyik mimpi tu...bersambung-sambung!!!...Ya Allah...hmmm Engkau yang lebih tahu rahsianya...buka kan pintu-pintu rahsia itu Ya Allah..Amin..

Tadi gi Giant...beli barang la kan...takkan la pi berjimba pulak...apa punya nasib...ter jatuh duit pulak...alahaiiii...apa la nasib aku nie...dua tiga menjak ni mcm2 berlaku...ehhh silap...hidup aku tak semudah yang org nampak....dugaan ni masih terlalu kecil...entah naper hati rasa ralat sgt!!!...entah mungkin sbb hati tgh sedih...bila benda tak sangka terjadi rasa semcm...mungkin...cepat2 aku beristighfar....mungkin Allah nak aku sedar sesuatu....Entah...aku masih lagi sedih...dgn mimpi2 yang menganggu hidup aku...dengan rahsia yang aku terpaksa pendam...segalanya mcm nak pecah dalam kepala aku!!!...

Someone call aku...aku rasa lega...dia selalu buat aku ketawa...membuat aku melihat sesuatu dari sudut yang berbeza, memujuk aku dengan membuat aku berfikir sudut positif...aku rasa tenang...sikit...sudah takdirNya bukan milik aku...Aku redha, kerana cinta tak semesti memiliki...aku bahagia dengan keputusan yang aku pilih...dia tahu aku sayang dia...dia tahu aku akan lebih terseksa kalau aku pilih untuk bersama...dia tahu aku sanggup lepaskan dia bukan kerana aku kejam...dia tahu aku lepaskan dia kerana aku sayang dia dengan ikhlas....dan dia selalu menangis untuk aku....terima kasih sayang...aku tahu air mata itu jujur...Dia lebih tahu apa yang ada di hatiku.....aku akan terus berjalan.....seperti yang Naa janji....Naa akan terus tabah..........

Sedikit emosi...maafkan aku....Mendung di luar sama seperti mendung dihatiku....bila hujan hari jadi kelam....bila hujan berenti keadaan jadi lebih mesra dan tenang...Tidakkah itu hikmah yang terindah?....Fikirkanlah!

1 comment:

buaya said...

salam ziarah

dijemput menjadi follower sy k..