Thursday, June 10, 2010

046: My Luvs si GULU-GULU & HACHI..Muackx...


GULU-GULU is the dream catcher...hadiah dari Cik Amin...entah apa mimpi tiba-tiba belikan aku something...siap pilihkan untuk aku....hmmm...whatever it is...i luv this little guy bukan sbb dia hadiah dari Cik Amin..tapi sbb memang dah lama aku nak benda nie...first time aku tgk dream catcher yang cute dalam keter Encek Dino....tiap ari aku ngecek dia bagi benda tu untuk aku....hahahhahahahaa.....

At last Cik Amin yang bagi...since that aku namakan dia GULU-GULU...sempena nama ikan laga aku yang mati....yang aku sayang sgt!...tapi aku tak nangis...so kadang2 bila tension jadik giler gak bercakap dgn GULU-GULU nie...heheheheh...yang penting dia takkan sakitkan ati aku...dan bila tgk dia hati yang angin jadik manja gitewwww...awwwww....

Dan masa mula aku dapat GULU-GULU ni...aku dah minta dia untuk tangkap semua mimpi yang indah untuk aku...hmmmmm...hope so kan...hidup penuh fantasi...dah besaq2 still nak berfantasi lagik...issshhhh...anak sapa la nie!!!

HACHI...ni nama anak antu yang aku bela...heheheheheh....tapi anak antu ni tak mkn darah ok. Aku beli masa turun JB ari tu...masa lepas kakak ipaq aku operate...sebenarnya ada dua. Satu bagi pada Devi...my BFF...aku sgt sayang benda nie. Dia ni ikut aku merata. Bila aku bosan aku akan bawak keluaq n main dgn dia. Heheheheheh...pastu takutkan bebudak kat opis...ader gak yang nak anak antu nie...kirim salam...ni aku punya!!!!...pi cari sendiri....

Kan best kalau ader anak antu betui...org carik pasal aku suruh dia geget tinger org tu kasik putus...heheheheheheheh...padan muka!!!!..tapi tu arrr kang kalau dia ralit nak darah aku cam ner??....owwwwwwwhhhhh...buleh giler tu...then kener la....memantera segala...issshhhh...hahahahhahahahah x kuaser nyaaahhhhhh...lebih baik aku bela si HACHI dan GULU-GULU...cute dan tak pernah mintak pelik2....biar la pelik tu pada diri aku..bukan benda yang aku bela or aku ada...BULEH????....

No comments: