Wednesday, June 23, 2010

052: HaTi SakiT!!!


Hari ni mood sgt tak baik.....bukan sebab kejer...kejer aku memang stress selalu....u deal with people...bukan binatang...sebab manusia kadang-kadang punya hatai yang lebey
jahat dari binatang yang takder akal tu!!!,....Hah ngko...tu dia nya SARKASTIK!!!...

Xsuka takpa...jangan baca....hati tengah membara...pernah tak korang memang tak suka gila...tapi korg still buat benda tu???...hmmm...aku sekarang kat stage tu...sumtime aku ader perasaan nak bunuh jer...biar pueh ati aku...tapi pueh ka ati???..entah...kadang2 kita ja nak rasa cam tu...entah...hangin sangat time nie...berapi-rapi dalam hati haihhhhh...tapi naper aku diam jer...naper marah tu takleh terluah kat mulut..naper rasa benci dan dendam tu tak mau padam...sangat BAHAYA yer!!!!....rasa cam nak drive laju-laju2....rasa cam nak langgar jer orang tu...rasa cam nak jer aku bukak kan rahsia tu.......nak jer aku tumbuq muka dia laju2...nak jer aku geget tgn dia smpai berdarah!!!...haaaaaaaaaaaaa tu dia dianyer MERENGKAM!!!..

Benci dowh....aku ni jahat sangat ka sampai orang lain buleh suka suki layan cam tu!!!!...Korang yang biadap...sallah ka jadi orang yang jujur..tak suka aku cakap tak suka...aku tak pandai nak berdramma...bila tak suka still berlagak tak dak pa per...aku bukannya mintak hangpa bela aku pun...selama ni pun apa aku nak aku usaha sendiri...susah dok la dediam...buat apa nak berlagak bagai....tapi kadang-kadang org kata aku berlagak???...aku susah nak lyn org yang aku tak kenai...atau tak rapat...then itu pun jadik salah???...ello!!! u have to decide in life what...aku pilih kawan aku beb!!! sebab aku tak mau kawan dengan orang yang so called hanya ada time aku senang jer....aku bukan orang glemer, harta jauh sekali tak dak...rupa...hmmm x cumei...sedaq diri sendiri beb...tapi aku ni tak la pulak sanggup sabotaj hidup org walau aku tak sukaaaaaaa...BONGOK!!!

Baru ni dok sembang pasal KARMA....hmmm lagi la hati MERENGKAM...ish kalau ada magic kan best nak jer aku tukarkan orang yang aku tak suka tu jadik berlian ka jongkong mas ka....dapat gak extra cash...hehehehehe..sempat lagik aku berangan...

Tingat blog nenet penne...nak tergelak kekadang...bila ader manusia wujudnya nak jadi Tuhan...tau nak menghukum org jerk...ello tgk diri sendiri tu dulu...orang cam kami hat mulut lepaih ni...org la kata...kalau hang kenai hati kami semurni salju...tapi kami ni tak pandai drama bagai...tak jugak sanggup mangsakan org lain la ngok!!!...ishhh dah makin ngarut aku nie...better stop here!!!...ishhhhh...

2 comments:

NenetPenne (NP) said...

biasalah u oi
kalau kenai kita betui2, kita ni nak buat jahat kat orang pun tak sampai hati..

time marah memang kita marah, pastu kejap jer kita dah cool... agaknya orang tak tahan kot

eeh lantaq pi kat dia lah eh...nak pikiq pun tak guna..

hang kalau tengok cek pun hang tak suka seabb chek memang muka sombong.. tapi hati cek baik noo

i am Naa... said...

betui tu nenet....sama cam i...sakit ati biler org mainkan perasaan kita..kadang bukan nak jadi jahat nak balas dendam or what...sumtime tu dah out of ctrl...sumtime i just do it what my heart tells me...

org suruh kita sabar...jgn marah...cuba kena kat btg hidung sendiri...silap2 diorg lagi meroyan kot...i sedang cuba nak lupa...tapi to be honest alang2 dah main api...biar terbakar sama...biar org tu pun rasa sakitnya bila ko sakitkan hati org lain...