Sunday, June 6, 2010

043: Manih????...

-Yangggg...rasa manisla......

-Apa yang manis????....mandi ayaq gula kot???...

Senyum hamsap!!!!!...errrrrrrrrkkkkkkkkkkk.......

ok tinggalkan yang kat atas tu...kekekekeke...sengaja bagi org kona kan...hehehehehehehehehe....

Citer pasal manis nie...manis yang selamat sekali adalah senyum yang manis....konpem tak yah teruk amik ubat...senyum gak dapat menjadi penderma tanpa modal!...Hebat tue...aku tgh senyum manih...sbbnya...tgh kenyang...baru balik kejer...owh....sgt penat...nak tidoq..tapi perut nie ha...isssshh....last2 sbb malaih sgt...mkn jerk megi ayaq panaih...kalau mak tau nie...konpem kene beletiaq...sorry..lapaq sgt ingat nak la pi mkn tadi dgn Cik Amin...hmmmm...x jadik...sbb esok aku akan bekerja 11 jam...hahahahahaha...giler kuaser aku bulan June nie...Mintak doa Allah bagi aku kesihatan yang baik bulan ini..Aminnnnnn....

Ader gak org tegur aku nampak lebih radiant n vibrant with my short hair...hheheheheheh...jugak nampak kejam n youngggg...awwwww...kembang cheq...kekekekekeke...tapi teddy bear asyik bising aku potong rambut...aku bukan awek ko...so aku ok with it...hahahahhahahahaha...tapi ramai budak laki yang tegoq...hahahahahaha....bukan gatai yer...rasa cam glemer tiba2 sejak rambut baru nie...belum lagik kaler tu....apa pun tq guys....new hair untuk new thing on life....hidup nie tak pernah diam dari cabaran....teringat aku pada Kak Yana...aku sgt respect kat dia....moga life dia dan anak selalu bahagia...Aminnnn...jugak pada hidup aku yang serabut dua tiga menjak nie...Aminnnn...

Senyum manih2...moga esok dan selepasnya jadi hari yang manih bagi aku....bagi org yang aku sayang....bagi orang yang sayang aku....aku senyum manih sebab org tu makin sayang pada aku....dan Tuhan tu Maha Kaya....ur actions is so obvious....when u start to loves u will never realize.....u do it without people ask it...ur care is start to be noticed by all...dan aku senyum manih....kerana apa yang tersirat jauh di sudut paling dalam hati aku ko masih x nampak....biarlah ia menjadi rahsiaku....

No comments: