Sunday, June 20, 2010

051 : Tengok bola la kononnya


Sabtu cuti...tengah hari aku gi lunch. Great lunch! Rindu...walaupun selera takder...still tired. The whole week aku kejer cam org giler...n stress due to all those nonsense...hmmmm...ok let us leave all the nonsense behind...

Balik from lunch...letih semacam n xder mood...sbb aku rindu giler....entah bila aku terlena....sedaq2 ja dah kul sembilan lebey...ooopsss...bangun jer tgk sms cik Amy...owhhh,...janji nak tgk bola kat SS15...aku terus call pompuan tu...kelam kabut mandi and pi amik dia. Alahai...siap lena baguihnya tadi...penat sungguh rasa badan ni.

Dah la masa nak pi amik aku sesat...siap la aku kene leter dgn Cik Amy...heheheheehhe...dan dengan muka selamba...aku bgtau...sorry beb...aku memang terkenal bab sesat jalan nie...itu kelemahan tahap dewa aku....hehehehehe..i am damn slow to take directions pasal jalan-jalan nie...owh...my someone knows that...heheheheh...selalu kalau aku nak kener gi sesorg dia siap googlekan map...kalau nak gi interview siap hari sblm interview dia bawak aku pi area tu...to ensure aku tak sesat,....heheheheheheh...itu dulu...now he is no longer with me...sesat pun aku kena carik sendiri...make me miss him so much...kalaulah..arghhhh...stop it before u start emo and lupa decision tu ko yang buat!!!! nak kena babap!!!!

Sampai jer mamak....aku aper lagi....nasik kandaq...dgn sambai sotong...n ayam madu...hah! amik ko...campoq la ayaq tembikai....pulun dengan penuh semangat...ehekssss...

Cik Amy pulak emo tetiba...terpaksa la aku lyn muka toya dia...heheheheh,,,jenuh gak aku buat awak bagi dia gelak...mula la pakat citer pasal diri masing2....bla bla bla...habihlah suddah satu game...cam boring jerk mamak ni...kami pindah pi kat Pelita pulak. Dah 2 lebey dah time tu....

Then start on lappie...start fb n blogging...kekekekekeke...sedaq-sedaq...laaaaaa...bila gol nie???...erkkk...kitorg sibuk online laaaaaa...La Islabonita...dok kikikiki gelak sambil dok ngomen kat FB...hahahahahahahah...buleh tahan gila 2 pompuan ni bila jumpa.....sedaq tak sedaq dak pukul 4 lebey...baru reti nak balik umah...balik umah salin jer uniform...aku bantai lelap kat sofa....hahahahahahahhahahaahha..tengok bola la sangat...padahal sibuk layan FB...apa pun aku enjoy...sebabnya at least aku tak yah la pikir sgt apa yang jadik kat aku lately....sedih bukan buleh settle pun....

No comments: