Monday, June 14, 2010

047: Penat


Minggu lepas adalah minggu yang sangat memenatkan! Kejer n kejer...ingatkan bila dah over work dapatla aku tido dgn lena. Tinggal impian jer la. Still having issue to sleep at night. Sgt bahaya yer! sbbnya aku mula rasa weak.

Apa pun sgt syukur hari ini cuti. Having rest at home is heaven. Semalam buat giler habih kejer kul 1 aku ke Taipan. pi tgk bola dgn Amy n kengkawan dia. paling kelakar kami 3 ketui ja pompuan kat situ. Yang lain semua guy! Hahahahahahahaaha...Dan aku emo sikit!...erk banyak! lama tak tgk bola kot!hahahahahahaah...

Game ok la....xbaper best to be honest! apa pun kitorang enjoy the outing. Tingat polis kat road block smlm...dia tanya aku nak pi umah bf aku ka???..yang hang pi suluh keter comei cheq yang semak tu sapa suruh??..ishhhh...tau la ada bantal besaq kat belakang. heheheeheheh...bantal tu untuk spare kalau aku nak lari balik kg. Kadang-kadang aku ni ikut paler sendiri. Kalau aku tgh stress umah Tok Mad adalah sarang aku. Kalau aku tak dak di KL aku mesti kat situ!.

Forcing myself to sleep early!...Next week aku ader training...need to be ready for it!

Orang sibuk nak amik cuti gi jalan2...aku lak kalau amik cuti jer mesti balik kg...di situ tempat yang buat aku rasa bahagia....kalau aku boring aku bawak abah n mak gi jejalan. Dekat2 ja, sbb diorang pun dah tak larat sangat dah. Bulan depan nak amik cuti. Nak rest!...Nak balik lepak kat kg!

Penat-penat jugak...aku tgh cari idea untuk sambungkan citer nie...issssshhhh
http://aarayara.blogspot.com/

No comments: