Friday, July 23, 2010

065: TARA?...jadik lauk???...

Semalam cam biasa...balik jer opis terus online..bak kata Cik Eppie...Burung Antu...bukannya dia reti tido malam...ehekssss....entah memula tu hati cam tak best...sbb....Yanggg...i know u read this...so as simple that u know what i know...(Muaxxxxxxxx...kat tgn tau...syg dia aih!)

Close about that...will not disclose perkara yang tak sepatutnya kat sini...tadi sebelum pi kejer...sambil dok tgk citer Duyong Aridinata..(Entah aku main bantai eja jer nie...betui la kot...) siap terlena...punya la ngantuk...padahal...enuff sleep...melebihi standard waktu dewasa nya tido...bangun2 ooopps 5.30pm dah...apa lagi...cian my car...rempit la apa lagi...Alhamdulillah jalan tak jam...so sampai opis......tegur la sesapa yang kenai...pi cium cik Eppie sikit...ehekssssss...tis my gud fren okeh...jgn kona pls...banjer dia nescaffe 2kupang yg famous kat P2 tu...Dak Jane pun ada kat sini ari nie...

-Eh...i ader baca blog u arrr...kelakar la tht period guy...hahahahahah...dia kat TPM kan???..
-Ha ahhh....buruk sungguh....hahahahahaha..

Kami bantai gelak....tetiba aku terpandang kat belakang....ehhh..cam ku kenal jer rambut di sebalik cubicle itu...hah! ader kat sini la pulak...

-Baru kutuk dia ada kat sini daaa......hahahahahahahaha...bela momok la dia ni Jane...eheksssss...

Hari ni aku buat call back jerk....hmmm sampai separuh rasa nak muntah aku dgn requests diorang nie...alahaiiiiiiiiii...sabor jer la naaaaa...selesai jerk baru aku melayan email2 requests yang ada...mamat period nie dok sibuk nyakat....kejap jer ader dah mangsa yang dok kene tampar...

-Orang tgh busy niehhhh...issshhhhhhhhhhh

Hari nie...aku n Saw dah sepakat...kitorg namakan teddy bear pink tu nama Momoe...Si Tara dok membantah...suruh letak nama dia...issshhh...tak kuasa arrr kang jadik lesbo lak....isssshhh geli arrrr...aku dgn Saw dok gelak kat dia...

-Koranggg..habih la i punya air muka...
-Hahahahahahahahahaa

kitorang gelak jahat....cian Tara malam nie...telah menjadi "lauk" kitoranggg...kekekekekekeke...mangsa aku, Saw dan Cik Amin!...ayat tak boleh blahhh si Tara...

-I punya bahasa melayu not bad tau...

(memang la not bad...masalahnya ko nyer bahasa melayu bila ckp semua jadi x-rated...hhahahahhahahahha...mati tergelak dowh...Tara-Tara...ko ni memang la buat org tergelak jerk!)

No comments: