Monday, July 12, 2010

061: World Cup day...


Erm....pepagi buta lepas abih kejer aku paksa Cik Amin teman aku gi makan....mamak kitorang la kat Bukit Jalil. Pulun nasik kul 2 pagi...ambik ko...ha ahhhh kebulur sebab tadi kejer bz...system down...then aku clearkan few hal yang boss aku suruh...Alhamdulillah...everything ok then....

Masa makan tu baru kitorang pasan German dok Lwn Uruguay....ramai la manusia tang tu...kami dok dpn sekali...tempat faveret depan TV...tiba2 kedai mamak tu jadi sesak...ujan...semua pakat masuk dalam...dengan all those African, depa mai bantai duduk jer....am not comfy...lagipun memang tak plan nak tgk bola....frustrated with Germany...aku ajak Cik Amin balik jer opis amik keter dia...then nunggu lak enjin keter dia panas...dan aku siap berdengkur....opppppsss....hahahahahhaah

Dia gerak aku kat kul 4...owh...aku nak pi Broga Hill....panjat bukit...apalagi F1 driver la...sampai jer sibuk masukkan baju all those thing dlm beg...4 stgh gerak pi KJ...giler...x tido langsung!...aku berjaya sampai puncak...pancit gak!!!!....ahahahahhahahahah....dah lama tak exercise...Alhamdulillah...everything is good....


Balik dari sana aku lena la...too tired...bangun tgk2 aku nyer modem rosak lak...dah agak dah...kelam kabut call cik Amin n uncle Jeet suruh survey...then berkejar cari modem baru. Last2 aku kansel yang lama n register new broadband...hahhahhhahaha...dapat modem free...abih jer registration call diorang to canx the old one...lega!!!!....then aku terus pi opis...xdak mood nak balik...suruh Cik Amin installkan new modem...kene paksa ajer...then aku yang tadi cuma tidoq 2 jam dah siap lena kat sofa....hah ko...bangun paler dok dengung...siap kene marah..."Gi balik tido...xyah nak tgk bola ke apa.."..."Yerrr..." aku buat muka kesian...huhuhuhuhuhu...."Tadi tido, bunyik tak?",,,"Tak",,,aku senyum....

Balik bukannya buleh tido,,,makan sikit....then kene actifast...painkiller dah habih pulak...seksanya....cant even sleep...Cik Amin siap sms suruh tido...owhhhh....xleh nak tido...paler sakit sgt nie....TV dok on...tapi aku takleh concentrate....nak jugak tgk sapa menang....huhuhuhuhu.....

No comments: