Sunday, July 4, 2010

056: I am playing Mahjong…call me back tomolo la….


Biler cakap pasal kejer nie wat nyampah jer….sebabnya our clientele adalah bangsa yang paling memualkan segala usus yang ko ada beb…betul aku tak tipu…ada satu saat tu ngko sendiri sangatlah fed up nak melayan bangsa yang memang terkenal dengan KIASU nya….

Kadang-kadang xder mender pun nak berlagak dgn ko…yang paling tak tahan biler dengan tahap cipannya mintak yang bukan-bukan…yang memang takleh nak assist pun…yang biler ko dengar pun akan buat darah ko menyirap kuar kepaler beb…dan yang sgt nyampah jugak biler sesajer cari pasal walau orang dah ckp bebaik….sgt bangang tahap cipan…sangat menyondol tahap VAVI (net, pinjam ek?)….gitulah citernya bab kejer nie beb…bukanlah suka suki melabel orang…namun hakikatnya camgitu laahh…

Haishhh…kekadang tu tak tau nak komen apa…sumtimes tu diorg memang dah clearly tau that is confirmly (without doubt yer ) it is their fault…but still dgn menyondolnya nak menegakkan benang yang basah…sangat hebat…so bila kejer cam aku nie sumtimes tahap untuk dapat darah tinggi dan sakit jantung sangatla tinggi…

Ader satu yang agak kelakar hari ini…ader la sekor tua nie…mintak kitorg ctc dia…a few boss dah call dia…then dia keep requests call back…yang aku heran apesal boss aku letak remarks…haahahahahaha…this fella bz playing mahjong…dah disebabkan boss aku mintak tolon…aku pun call la…

Aku : Ello…encek….blalalalaalalalala
Encek X : Yeah.,…who are u leiiii???
Aku : I am blalalalalalalala…
Encek X : Aiyaaaaaa…so bz la…I am playing mahjong here…can call me back tomoro?...i am bz with my mahjong now….
Aku : Sir ….just need your confirmation here…blaaaaaaabalalalalalalalal
Encek X : Haiyaaaaaaaaa…u call me back la….i am bz playing mahjong…forget it la….


Then that Vavi cut the line!!!!...dalam hati aku ingat boss aku sengaja nak kenakan aku maaa… rupanya tht remarks genuine…ahakkssssss…aku bantai gelak…giler mahjong rupanyaa……

No comments: