Saturday, July 3, 2010

055: 2nd Day in OWL shift…

I loves this shift, rasa macam masa banyak sikit compare to before shift…walaupun mak a bit tak setuju…tapi cam biasa asal aku suka…it ok for her then….and ader org lain gak yang tak suka kot....hmmmmm

Life is simple semalam masa nak pi WORK sempatla singgah Giant Bt Caves…beli 3 buku baru n pekena hot plate Yee Mee with tembikai lychee…owhhhh…sgt fresh..that is my faveret whenever I balik sana…n by hook or by crook aku mesti singgah kat situ… n my faverest with my kazen.the Asam Laksa…hahahahahahah…dan aku mkn kuah jer….isinya terbiar…hahahahahhaah…mkn gak…tapi sikit arrr…

Dan bebaru ni kami melepak kat santai…time ujan lak tu…break time…aku order nasik ayam grg kunyit dgn sup tulang…habih sup tulang tu aku kerjekan…best…tapi still tak leh lawan yang tok mad masak…kene laky g gearbox….owwwwwwwhhh siap berebut…then pekena dgn sambal kicap….alahaiiii…mabeles wa cakap lu…

2-3 menjak ni kuat mkn lain mcm jer…hahahahahah…siap ader ckp ko ni ngidam ker???...hahahahahahah…giler per…aku kawen pun belum…sgt bahaya tuduhan itu…mau kene pancung paler nanti…ahakssssss…gelak setan!!!!...

Aku memang jenis kaki jalan2 cari mkn…dan kuat mkn jugak…kalau tak takkan la aku chubby selalu…….ahaaaaaaaakkkkssssssss….tingat masa buat bbq kat umah Tok Mad ari tu…masih terbau keledek bakar dan jugak chicken wing yang aku perapkan dgn bbq sos itu….kene lak angina sepoi2 bahasa then kami melepak kat anjung umah….sangat la best perasaannya saat itu…so dah ader plan…nanti aku balik…akan ku kerah semua ahli kuarga untuk 2nd bbq…n plus with the sup tulangggggg….sgt best!!!...(anak Tok Mad dok telan ayaq liuq gedeguq2 bunyiknya…huhuhuhuhu…dah lapaq balik….cam ader anak antu dlm perut haiiiiihhh)

Apa pun aku memang kuat mkn….tgh mencari thumb drive aku yang hilang…yang penuh dgn gambar-gambar makanan yang aku suka….entah di mana ilangnya…entahla….aku pun dah lupa…kang kalau free aku uploadkan dlm fb aku…sekarang takder masa lagi…sbb tiap kali upload aku asyik terlena jerk…ehekssssss….


{ Cik Naa tgh mencari pasangan yang sudi untuk berjalan-jalan cari makan…ahahahahahhahaha…sbb bila time mkn beramai tu la yang paling best….kengkawan I semua jaga badan oooo…dan cheq ader gastric….dr kata kena mkn….abeh cam ner???..ehekssss…baru pasan citer giler kuar tajuk…ahahahahahahaha…layan kan jer la…bak kata Cik Amin ari nie…tu la kejer mlm byk sgt…cam tu la jadiknya…so satu tumbukan telah kene kat dia…amik ko…mulut tu babap baru tau…ingat…awak tu byk dosa dgn saye…muka telah bertukar kejam! elehhhhhhhhhhhhhh }

No comments: