Thursday, August 5, 2010

071: Sedih...

Baru balik dari Ipoh, semalam tido sana...Hati dan jiwa sedikit tenang. Balik kampung kali ni x best langsung...Hati tak sedap dari sebelum balik lagi...bila balik nyata instinct aku betul...

"Kadang-kadang lebih baik tak dengar sebab ianya akan tersimpan di hati..."

Betul!...aku berharap apa yang aku dengar tu palsu!..hanya mimpi aku..namun...ianya hakikat...yang pasti hati sgt terguris...Namun aku hanya mampu diam dan menangis dalam dan luar hati...dua tiga menjak nie aku asyik menangis...Erm......entah...hati aku sangat sentimental 2-3 menjak nie...mana ilang brutal entah???...ishhhhh...

Aku terdengar nama panggilan anak sedara aku...Abah panggil.."Ana"...that is my panggilan...from my abah n mak...membuatkan aku rasa sayu...biar aku simpan kenapa....terlalu banyak perkara yang buatkan aku rasa sedih sgt lately....

No comments: