Wednesday, May 26, 2010

037: KoSonG ? ApA YanG KoSoNG...


Penat yang teramat ari ni....penat semuanya.....namun aku tetap tak leh tido...semlm bersembang dgn kwn aku,,,,bercerita tentang sejarah....Yang heran aku betul2 rasa kosong...aku makin perasan yang hati aku dah hilang deria rasa! tiada satu pun titik air mata yang keluar!!!!...hahahahhahaaha...hebat!!!...

Tadi kawan aku kata aku dah terlalu dilukai...sampai rasa kebas mcm tu...yer aku setuju sangat dgn pendapat kau tu nyet!!!...dari nak pikir sedih yang x berpenhujung tu wat per....lebih baik pikirkan benda lain...pikirkan macam mana nak kaya...nak cuti pi mana...pikir org2 yang syg kat kiter...kan lebih afdal tu...hehehehehehehe...
Kosong.........seronok gak perasaan nie....at least tak la rasa pedih sgt jiwa raga aku...korang kot yang akan stress sbb bila aku kosong aku takkan peduli korang lagik.,..so keebarangkalian untuk kena marah secara percuma adalah sgt tinggi...kekekekeke...

Hehehehehe...soalan bonus ari ni..???...Dia sayang ker???...Pikir la sendir...kalau tak sayang sanggup ker ??????....Tettttttttttt!!!! Mari kita lihat sapa yg akan kosong lepaih nie!!!!!....

No comments: