Sunday, March 28, 2010

020 : "Aku?...."

Aku baru balik dari teratak Tok Mad, Gila!!!...aku balik sesorang after 15 minutes tidur kat opis lepas kejer...kul 2.30 pagi aku gerak ke Kedah..sorang diri!!!! Member2 rapat semua geleng kepala....."U are really crazy girl!!!"...Aku tak der feeling when they comments....Semaknya hati aku...buatkan aku berani tanpa aku sedar....betapa aku nak ada di rumah abah...betapa aku ingin tinggalkan semua beban kat hati aku.....betapa hati aku menjerit....Aku benci Naa yang sekarang.....Aku benci rasa dendam yang membara.......

Realiti itu memang sakit!...tertanya jugak hati jahatku...kenapa sukar untuk aku lepaskan...betapa tiap saat aku rasa ingin sakiti "Dia"....biar "Dia" hilang semua yang ada...Biar "Dia" rasa sakitnya kehilangan dan sakitnya disakiti....biar "Dia" rasakan....Begitu jahatnya aku sekarang ini...betapa jahatnya NIAT aku sekarang.....

Hati aku makin sakit....kini tambah menyedihkan...kakak iparku di hospital....Ya Allah....Betapa banyaknya dugaan yang datang, kuatkan aku Ya Allah....sku on the way ke bumi Tanjung Puteri, tanah yang menjadi saksi seorang Naa yang membawa diri buat sekian lama....Tanah yang menjadi saksi seorang Naa yang mencari jiwa dan diri yang hilang, yang mengajar aku erti sebuah ketabahan dan luka yang amat sangat...Kini aku kembali....mimpiku tentang Tanjung Puteri mungkin bisikan dari Yang Esa...mungkin ada sesuatu untukku...entah....aku tak pasti...Yang ku pinta....Permudahkan perjalanan ini....Hanya kepadaMU aku berserah.....

No comments: