Saturday, March 6, 2010

015: OraNgE


Tadi masa nak mai opis ingatkan nak la tapau nasik ayam…sekali mata ternampak satu fruit shop…..mmg best dpt tgk n touch all those fresh fruits…TEMPTING!!!....tgn pun gatal la tangkap 2 bijik orange Sunkist yang besaq….baunya buatkan aku rasa tak sabar….kaler dia buatkan aku tersenyum….aku mmg suka oren,….but not baju oren…hahahhahaha…cheq ni itam manih….mau la kelakar jadiknya….

Sampai jer terus basuh buah tu n terus boh dlm freezer…..hampir aku terlupa…..nasib la ader org ingtkan…so apa lagi….bila mkn benda ni…I never like to use pisau…bila kupas air dia terkuar….dan kwn aku dok gelak….ko tgk pompuan ni…bernafsu sungguh muka dia bila dok kupas oren…ooopssssssss…satu tumbukan padu kena la kat perut mamat tu…hambik ko….lupakan kisah mamat sewel tu…hampeh!!!!

Hahahahah…tapi aku mmg pantang dgn buah nie….tersangat yer…masa dok type ni aku baru habiskan sebijik….ni ader sebijik lagi dpn mata ….buah ni dah bogel…tunggu aku ngap jer….owhhh…bau dia buatkan air liur aku meleleh aih…..juicy…..hmmmmm…sedapnyerrrr….dgn bau kulit dia yg kuat melekat kat tgn aku….owhhhhh…….korg patut tgk muka aku masa nie….sempoy abih….sambey sibuk typing…mulut penuh semangat ngunyah….alangkah bahagianya rasa….buah oren mmg buleh buat aku rasa tenang….tenang sbb aku dpt mkn buah yg sedap…juicy…sweet…padahal tadi mood thp dewa hangin jerk….

Dulu masa kejer kat co lama….bwh opis tu ader satu kedai runcit….besaq la jugak…so byk fruit…tiap hari gak aku dok asyik beli oren….bila kupas rasa bahagia sgt…then nanti opismate tegur…sedap nya bau…hehehehehehh…..time yg paling best adalah time raya cina….time ni giler dgn limau mandarin…yg pasti kaler oren gak…..dulu aku siap buleh habihkan sekotak sekali hadap….oooppss…sgt melampau thp suka dia nie…buah nie mmg buleh buat aku rasa ralit…dunno why….selain buah oren…aku suka keter kaler oren dan bender2 kaler oren….….hehehehe…kaler yg tersgt cute di mata aku kot…

Apart of citer oren….tingat la pasal sorg mamat nie….buleh kire baper kali aku ckp dgn dia….tetiba hari ni dgn senyum mesra dia mai…Tanya aku…I wonder…u are crazy about him or him crazy about u???....which one???...hahahahahaha…aku cuma gelak….dgn selamba aku ckp….both are us are crazy…but not crazy bout each other…erk .hehehehehehehe…I dunno the other side…but everyone can see it…I know my heart…no matter what, I already know my decision………bila aku ckp aku available…dia senyum….are sure Naa???...hahahahahhaha…everyone thinking about “OUR RELATIONSHIP”….i am just smiling…the truth will be out soon….For u all to find out…..hehehehehhe…

Aku org yang simple….aku tak perlukan bahasa yg berbunga untuk buat aku terharu…kejujuran adalah perkara yg penting dlm hidup aku….CINTA bukan paksaan hati….dia akan hadir tanpa kita pinta….aku juga bukan manusia yang sanggup korbankan kasih syg dan air mata org lain demi bahagia hati….untuk kwn2 rapat diorg faham siapa aku…..aku boleh katakan ya kalau aku nak lama dah….tapi Naa adalah Naa….itu aku…biarpun org buat mcm2 kat aku…..u can go ahead with ur niat n hati yg hitam…but not me….biar aku mrh sgt2 aku tetapla tak smpai hati…….arghhhhhhhhhh…at the end aku lah yg terduduk………tp hati still nak pikir org lain………..No-Sense ME!!!!...to be honest sumtime I really hate myself for tht….!!!

No comments: