Saturday, January 8, 2011

0143: Biarkan aku...


Mengapa mesti membuatkan ianya seperti aku yang bersalah???....

Tertanya pada diri...apa niatmu???....biarlah apa yang terjadi berlalu...tak perlu khabarkan pada sesiapa apa yang aku rasa saat ini...tak perlu juga aku dombakan apa yang kami usahakan...kenapa perlu memberitahu orang yang rapat denganku yang engkau akan berusaha membantu aku?...sedang engkau pernah menyakiti aku?...pelik!, jengkel rasa hati dengan kebaikan dan risau yang tiba-tiba....aku bukan isterimu....yang selayak engkau risaukan....bukan juga seorang kawan...kerana kawan tidak akan menipu....siapa aku yang buatkan engkau begitu risaukan???....

Tinggalkan aku dengan hidup yang aku pilih...cukup atas hina yang aku dapat biar engkau pemula segala!...mengapa mesti mahu sakiti aku?...apa salah aku...cukuplah...aku tahu ingin bangun kali ini begitu payah....jangan ditanya...InsyaAllah...ALLAH itu ada denganku...aku percaya pada DIA...berhenti dari cuba menunjuk simpati...aku tak perlukan perhatian dan simpati dari kamu...berhenti membuatkan aku rasa bertambah benci...berhentilah membuatkan aku nampak jahat dan kejam untuk tidak menerima "bantuan ikhlas" kamu...berhenti!!!...hati ini telah mula menerima apa yang terjadi...dan hati ini masih mampu memaafkan...biarlah ia berakhir begitu....aku masih memegang janji biar aku tak pernah kenal siapa isterimu....bukan aku yang yang mulakan...apa yang kau ingin dari aku lagi???...

Email-email itu jengkelkan hatiku....buat aku tertanya???.....apa niatmu kali ini???....sampai kesayanganku berfikir aku yang bersalah....hebat!!!...aku manusia merdeka yang punya hak memilih dari siapa yang aku mahu dibantu...buat keluarga, my Hachi, my good frens....tq so much...be there when i need shoulder to cry on...u all there for me...memujuk aku agar tabah....apa yang terjadi benar2 menguji aku....my scorecard points decrease tremendously for the past 4 months...due to MC....jangan ditanya apa perasaan aku saat ini....aku masih bertahan dalam duka yang tak siapa akan faham....

My Hachi...terima kasih....saat aku mengamuk, marah dan duka...dia ada...

No comments: