Thursday, January 13, 2011

0145: Challenging my nerves...

Entah naper rasa nak memblog tu kurang sejak sakit nie...banyak sangat benda yang menyakitkan...kat physical n psychologically....@ DAMAGED...

Hati sakit mengenangkan my scorecard....sedih sampai xleh nak nangis...xleh nak bercerita...so kalau org tanya....ko cam ner?...rasa nak jawab...aku tak ok...my efforts of 1 yr hardwork...gone with the wind...ahaksssssss.....aku sakit ati...aku geram...aku rasa nak mengamuk...semua ada dalam diri...but all those actions will lead me no where...sabarlah wahai hati...buat orang yang mulakan angkara....terima kasih...maaf bukan bererti aku lupa...Allah itu tahu apa yang aku hilang...aku percaya pada DIA...dan janganlah engkau tersenyum mengenangkan kau telah berjaya buatkan aku hilang sesuatu...kau mungkin lupa kau juga manusia seperti aku....balasan itu akan tiba lambat atau cepat....

Semalam cik Amy amik aku...kami pi mkn nasik lemak kat Carlos USJ...sedap nasik dia...kene la happykan diri sendiri....sebab kalau kita tak bahagiakan diri sendiri siapa lagi akan buat cam tu???...xpa la dah bukan rezeki aku kan???...bukan kali pertama aku hilang sesuatu...bukan kali pertama aku kene duga cam nie...so kali ni aku cool ja...Alhamdulillah...there are lots of people who cares for me...They be there for me...life is simple...rasa senang itu ada walau dalam aku menahan sakit yang tak boleh nak aku cerita pada orang....InsyaAllah...makin pulih...walau tak semua...sabar...Allah itu ada denganku...Dia yang berhak menyembuh...

Hmmm...Alhamdulillah...DIA menjaga aku....banyak perkara yang terjadi lately....menduga aku....aku hampir hilang arah untuk bermula semula...Kejam betul!...tapi tak pa...aku akan belajar hadapi dengan tabah...Berikan aku kekuatan untuk impianku...Amin Ya Rabbalalamin...

[ x habis-habis drama...sudah-sudahla....kalau anak pun tak ngaku...and buleh pulak citer yang dah bercerai segala...hmmm...tertanya jugak pada diri....so akad nikah tu???...drama agaknya???...dah macam-macam yang terkeluar sekarang ni...bukan aku yang minta...ramai pulak dok bukak cerita...tanyalah pada diri sendiri...apalah dosa anak bini tu sampai buat cam tu....hmmmmm... ramai yang terkejut...aku???..x kot...aku dah tahu...xkuasa nak terkejut lagi....]

No comments: