Wednesday, January 19, 2011

0147: Sembilan belas, satu, dua ribu sebelas


Abaikan tajuk yang ngarut tue....tak tau nak letak apa sebenarnya....just nak layan diri yang nak membebel lagik....Hari ni birthday Nana yang cute...Happy Birthday!!!!....jangan main polis sentri lagik tau!!!!..ahahahahahhahahahahahah.. (biarla kami dan keluarga kami kat kg Tersusun jerk yang paham nie...)

Tadi sebelum balik kami dok bersembang pasal next team outing...PAINTBALL kat SG Buloh...semua dok Xcited habih...aku tak pi kot...tak betul recover lagipun main kat hutan...then kalau aku pi mesti gempak...sebabnya aku sorang ja pompuan for sure...yang kejer team jahat pun aku sorang jer pompuan..."Pompuan ker???"...hampeh...diorang nie aku pakai dress pun tak anggap aku pompuan...sgt hampeh!!!!...

Naa: Saw, ni official invitation...u datang tau that Paintball...must dtg okeyyyy. Ker u nak i hantar kad untuk invite u

(Saw senyum kemeweh! takut la tueeee....hahahahahahha...aku dah senyum dah..)

Saw: X nak la...u all semua nak buli i..

Daniel: Saw...u datang tau

William: Ha ahh Saw..u datang...satu team dgn aku...
Kami dok pakat gelak dah. Kami semua nak tembak Saw dulu. Eheksss...semua dok pakat gelak jahat...

Daniel: Saw, u jangan bagi malu lelaki maaa...u got 2 or 1...must come maaaa...

Si Daniel dok brainwash Saw. Yang lain tue xleh disclose...hampeh...muntah darah dengar ayat2 depa....oooppppsss

Saw: Boleh bawak orang lain tak?. I nak bawak my gelpren.

Naa: Boleh la...asal bayar semua ok maaa...

Daniel: Ha ahhh...betul tue Naa...

William: Ok saw...datang tau...nanti kitorang suruh Naa lawan dengan ko dulu. Itu kalau ko takut kitorang laaaaa...

Naa: Heh..ok ok...that one setuju...tapi Saw, jangan ingat tak cukup tinggi xleh tembak tau???...

(aku buat muka jahat sambil dok kenyit mata kat William n Daniel)...

William: Hang tembak perut dia dulu tau. HahHHAHAAHAHAH

Naa: Takut nanti mai dua orang balik sat gi asing-asing...kene cerai kat hutan sebab x leh protect...hahahahahah

Semua pakat gelak...mesti si Saw tidoq x lena malam nie...hahahahahahahahahahha...

Rasanya aku tak join kot....still dok berubat n dok recover nie....balik kejer aku hantar Damien pi keter dia kat luaq opis...so sembang dgn dia. Tq boss..dia risau aku down...ekcelli dia yang paling worried takut aku down dengan aku nyer performance review...aku ckp jer terus terang...memang aku sedih...tapi kalau aku dok sedih...dapat ker apa yag jadi or yang lepas2 tu berubah???...xleh kan???...aku kena kuat...kena teruskan jugak...this is my life...aku kena rules my life to ensure depan2 better...dia lega...dia nak aku tahu sebelum pegi formal one...dia takut aku down lagi teruk...Alhamdulillah...terharu aku beb...aku tengok muka dia hat risau cam ner nak bagitau aku...result aku memang teruk semata-mata kerana MC...hmmmm...Aku tak nangis...sebab air mata takkan solve anything...aku kena kuat!...Aku makin recover...semua orang sayang aku...semua orang take care aku...Damien ada plan untuk aku...dia nak aku buat sumthing yang at least akan back up aku...which is sumthing that i want...tq so much Damien...tingat baru nie ada orang tegur aku...aku rapat bukan main dengan Adrian...yup aku rapat dengan few mgr here..bukan ambik kesempatan...but they really care about me...as a good fren...so bila aku down i have bundles of frens n family to hold me from drowning...Alhamdulillah...

Lepas tu aku terus jumpa Amy and Donny...(Donny nie comel ok...hahahahahaha). Donny la sembang pasal hantu...tak pasai aku rasa takut lak nak drive balik Putra Heights...end up tido umah Amy la jawabnya....Hahahahahaha....tadi Amy antaq SMS ngarut...so bila nak masak caramel pudding untuk aku niehhhh....Owh..Amy tu kakak aku yer...( aku harap orang Shell Putra Heights baca entry nie...ada ka masa aku pi bayaq dia pi kata aku kakak dia....hampehhhhh!!!!) Owwhhhh...bulan nie banyak betul birthaday celebrations...Happy Birthday untuk Siku Biru@ Dino, Ah Tow @ The PERVERT!!!, Nana@ my cute fren...Amy @ my sis (ahaksss...balas dendam), Kak Mimi @ yang makin cumel tueee...Aku dah ucap kat korang kat sini....so jangan mintak hadiah!!!!....NAK lari jejauh...karang diorang nak hadiah...bankrupt aku....hhehehehehehehehe...

Ok la....dah ngantukkk pukul lima pagi dah oiiiiii.....Amy dengan Donny la nie...buat aku makan roti canai gelap-gelap buta...bila nak leh kuruih cam nie...benci korangggg...

2 comments:

Donny Ang said...

roti canai best tau dengan teh halia... oh ya... kau dah makan dah... huhuhu!

i am Naa... said...

Ko dgn Amy jahat!!!...eheksss...tapi best lepak dengan korang...nanti aku paksa Amy buat caramel...ko dtg ahad nanti kita mkn...boleh check lappy aku sekali...