Thursday, November 25, 2010

0138: Siapa sangka dalam duka itu ada cahaya?...

Coming back to work dengan hati yang agak berat...keep thinking about end year review...my 2 days terbengkalai works...new issue...afraid of the history akan berulang...arghhhh...sesak...

Alhamdulillah...biar a bit blur...i am coping with it...slowly...even the tiredness is there....and i am making myself busy....so that i am shifting my mind to my works...i make myself
busy membuli...hari ni mangsanya adalah Hari yang dok sebelah aku...hahahhahaahaha....

Naa!!! ko ok ker tak nie???

Aku gelak....gelak jahat!!!..tapi dalam hati aku menangis...

End shift busy abihkan test online yang wajib tu...nyampah betuiii...settle 2 test yang wajib....system super slow...then having longgggggggggg chat with my boss...suppose to be the end yr review...end up with my story...arghhhh...n i am crying jugak...sikit!...i am telling him the story n i am really surprised when i said i need leave he cepat2 find time yang kosong n booking that for me...at that time itself he send email to Daniel to plot it. Immediate approval!...Alhamdulillah!

I will have one week leave...this coming December...the plan for Tahlil dah ada...just need to confirm with my abah n mak....

Naa...be strong...i know u luv ur family here...dont lose for that...prove to me that u are tough lady....

Sungguh hati aku tersentuh...sungguh hati aku dah tukar jadi kaler pink pekat!!!...dalam aku resah mencari jalan keluar....Allah itu bukakan jalanNya untuk aku yang jahat nie...Alhamdulillah...InsyaAllah akan ada esok untuk aku...PASTI!!!!...

[ TQ my boss, Nana..Cik Amy yang aku syg selalu nie......dan yang sangat aku sayang...My Hachi...tq sayang, be there for me...even u know it is not that easy....TQ untuk diri aku yang makin tabah jugak...Go Naa...get back what u have lost before..]

No comments: