Wednesday, October 27, 2010

0130 : I want tis so bad.....

Hmmmm...jap lagi nak pakai baju raya yang aku beli tapi xpakai-pakai lagik pun...teruk kan???...masa nak beli gedik kemain...at last i only wear my simple baju for raya....hahahahahhhaa..ngarut la ko nie Cik Naa oii!!!!...


Jap lagi aku ada important thing @ 5.30 PM...hope that i got it...dah bgtau mak n abah gak...my sis...ekcelli nak buat surprise...kalau dah dpt baru nak bgtau...because this is what they really hope...hmmmm...tapi sebab subuh lagi abah n mak dah call...bgtau good news about my K Teh...Alhamdulillah...then aku pun bgtau about the appoinment....


My Hachi...he cant ctc me...ader communication breakdown...weather not so good la tu...cian dia demam gak...sempat dia tinggalkan message in case he cant ctc me...cepatla balik....hmmmmm...doakan Naa ok...hope this will help me...i have to left what i have right now...alot jugak...have to do this sebelum getting worst...dont want people to keep worried about it...and hope this will expose me to new things in life also...next year i am waiting for another big changes also...

[ Hope everything fine n well....dipermudahkan segalanya...Amin Yarabbalamin....]

2 comments:

az said...

next year .... mini cooper..hahaha

i am Naa... said...

huh???...kene start buat business...kalau kejer mkn gaji tak cukup la........