Friday, January 1, 2010

005 : Tahun Baru dah nie!!!!

Baru sampai umah pak su.....baru balik kejer.....owh....

KL jammed dgn manusia2 yang sibuk party...Tahun baru..cam besa la kan???...Aku sambut dgn kejer aku....tht it....busy....busy.....

Aper pun..takder apa yg menarik mlm nie...cuma tingat pesan sorg kwn neh...biarla org buat kat kita jgn kita balas....ada benarnya...tapi kdg2 aku bertarung dgn diri sendiri....betul ker aku ni bukan pendendam???...ahahhahahahaha....tipu sungguh....dalam diam aku ader membalas sesuatu.....mendera dalam diam???....ahahhahahahaha....dlm diam....tanpa terduga....

Tepon tertinggal dlm keter member tadi....alahai...aku off pulak tu...selalunya org tu akan patah balik pulangkan...tapi kali ni tak pulak....dia pun tak pasan kot...entah...hope takder la any urgent call....apa pun hope everything fine....really hope for that....

Cerita pasal mendera nie...teringat pada seseorg yg rapat dgn aku....aku tahu dia sbnrnya dah hilang rasa cinta pada org yang dia syg....tertanya jugak kenapa dia stay lagi dgn org tu...padahal aku tau sgt yg dia nie bukan jenis yang buleh cover2 pun....tapi kali ni aku pasan dia byk berubah...dia byk diam bila dia tak suka....Pelik jugak mulanya...tapi bila makin lama aku observe....aku paham sesuatu....dia dah hilang respect.....dlm diam dia sbnrnya.....hmmmmm....biar aku observe lagi....makin menarik aku rasa....smart way.....no one realize it...cabaran mmg dapat ubah org...hmmmmmm

Ok la...rasa dah ngantuk....byk benda yang aku kena buat esok.....Moga mimpi indah malam ini....Amin.....

No comments: