Friday, April 29, 2011

0156 : Thanks Damien n Sharon, be there for this nobody…

28th April…cam biasa…gi kejer n hari ni stuck in jam….call Damien to let him know where am I that time…I start to feel the pain…..

Sampai jer depan opis I then call him….and I cant breath…Ayat-ayat Al Quran kuat terpasang dalam keter aku…..

“Naa, pejam mata….baca Quran”

He be there…then come his girlfriend, Sharon. They with me. I am crying…not to say that I am sedih…the pain is really hurts me….no voice came out from my mouth. I am stiff there…and sometimes can see my hands shaking….

When the tears came out from my eyes…

“Jangan nangis Naa, tabah jer…” He swipe my tears…make me more sad…I miss my Hachi….terngiang suara dia recite ayat Al Quran for me….sumtimes can hear suara dia perlahan betul….menahan dirinya agar dia sendiri tabah untuk aku…..

“Yanggg, if I forgot you…u must find me….”

“I will….u must take care of yourself….”

Masa dia boarding….aku lambai dia…sungguh aku rasa separuh diriku terbang…..biarpun kami jarang jumpa walau dia ada kat darat…Dia selalu ada dengan aku….email, call, sms….skype….memujuk aku agar sentiasa tabah…..terlalu banyak dugaan yang kami lalui baru-baru ini…menguji tabahnya hati……

Berkali jugak aku minta dia tinggalkan aku….aku tak sanggup untuk menyusahkan dia….memang dia separuh dari diriku….Hanya pada Dia aku meminta…menjaga kesayanganku….Jaga dia untukku Ya Allah….

Dah satu hari….tiada phone call…or even email…I know he will be busy there….they need to ensure everything is working before giving it to client….i miss my Hachi.....rindu suara dia gerak aku…bangun sayang..dah subuh nie…..

Tq so much for Damien n Sharon….be there untuk bukan sesiapa ini….siap kena marah jangan balik Kedah malam tadi…hari ini aku akan balik…Amy will be with me…

[ For my Hachi….i am fine…ur doa always with me….really sorry x sempat masak the caramel pudding n Seri Muka untuk yanggg….please take care sayanggg…]

No comments: