Monday, April 18, 2011

0154: Hujan Pagi

Pukul 2.30 pagi aku terjaga.......masih terasa letih...My Hachi dah tido rasanya...sorry sayangggg....make you really worried about me lately....

How i wish aku masih ada kekuatan itu...separuh diriku hilang...hati itu telah beku...

Hujan lebat beserta guruh di luar...namun tak mampu untuk hilangkan rasa resah dan gundah kat hati aku...Ya Allah kurniakan aku kekuatan...terasa terasing...dalam persoalan yang tak aku fahami...terlalu sukar untuk aku ungkapkan biarpun dengan baris ayat...diam itu lebih baik.....setiap detak nafas hati itu meminta pada DIA Yang Satu...bantulah hamba yang teraniaya ini....

Peluk aku dalam kasihMu Tuhan....kerana aku yakin aku selamat dalam dakapanMu..Engkau lebih tahu....siapa manusia yang berhati Iblis itu....

No comments: