Tuesday, February 23, 2010

013: CiNTa & CenDoi...


CinTA...

Persoalan yang xdapat nak dipisahkan dgn semua insan aku kira....Baru2 ni ader la peluang bersembang-sembang dgn kazen kesayanganku...
Terkeluar la pasal topik hangat ni...biasa la kan??...girl's talk kalau tak melibatkan golongan2 buaya...mana sah yer tak???...hmmm...tht is not the main thing tht i want to kupas here...

Cerita pasal cinta ni...cinta antara uda dan dara...cinta antara laki dan pompuan la kan....

Sebenarnya aku ni dah start bosan pasal issue ni....entah la...mcm ada beban besaq dalam hati aku...terlepas la ckp aku dah give up kot....hahahahhaha...kazen aku la pujuk aku balik....jgn mcm tu....InsyaAllah esok akan lebih baik....aku mmg admirer dgn dia....

Buat masa sekarang hidup aku penuh dgn cinta...Cinta to Allah yang sentiasa menjaga hambaNya ini....Cinta to my abah n mak...my family...n my kengkawan....Mereka org2 teristimewa dlm hidup aku....terlalu istimewa.....untuk org yg special??...(ader ker???...xder pun!!!...hahahhahahaha...) aku harap aku akan dpt seorg yang dpt jujur dgn aku....yang takkan hurt aku lagi....yang terima aku seadanya....yang pandai hormat org tua dan org lain....gitulah harapannya...entry kali ni just untuk meluah rasa berat dlm hati ni kot....


Syukur Allah bukakan kebenaran itu....Syukur sebelum semuanya terlambat......Syukur Alhamdulillah...Amin...


CenDoii...



Ini faveret aku...kena pulak cendoii mamak Penang yang femes tu or yang kat tepi jln keta api Parit Buntaq....memang best!!!!. Tadi sempat la aku round2 kwsn Pak Su aku nie...ternampak la org juai cendoi...apa lagi...tapau la 3....huh...smpai umah pakat pulun...hehehehehehehh

Cendoi ni kalau ikut yang akunya faveret kene letak kcg merah....xyah pulut pun tak pa...mmg ngancam......atau pun letak tapai ubi...uisshhhh....org kg la katakan....sambe2 minum cendoi...kita jgn lupa order pasemboq....(org kl panggey rojak here)...masa tu cik kiah tepi umah lalu pun aku tak pasan dah....tapi kat kl ni tak tau tang mana sedap....owh ya...kat subang ader satu place juai cendoi n rojak yang femes....yes...tht one mmg sedap....so buat abg boss get ready la sepuluh hengget untuk banjer anak tok mad later....heheheheheheheheh....(aku dah send sms dah kat dia...hahahahahahah...pdn muka kene banjer....).
Bila balik kg pantang nampak org juai cendoi...kene lak nampak ramai org kat situ...mmg la konfem aku akan carik alasan benti tapau....hehehehehehhe...so kalau nak banjer aku mkn...bwk jer aku pi mkn cendoi yg sedap noo...confirm aku syg hangpa....hehehe...gtg...keja la pulak....

No comments: