Saturday, December 14, 2013

0176 : New ME

Assalamualaikum wbk....

I am Naa... simple Naa...bamyak yg berubah sebenarnya...makin better i guess...actually it is yes...coz i start to have new life yg i suka walau x kaya2 lagik...tapi i makin kaya benda lain rasanya. My new life had changed lots of things...even though cabarannya makin-makin kuat... makin-makin buat i sgt letih tapi i just like getting over it one by one...time to time most people makin heran with me...i start to cari lots of thing in my new journey...baik in personal wise or career wise yg masih merangkak-rangkak...but i loves what i am doing right now...Allah cukupkan padaku dalam setiap kesusahan yang aku lalui....

Bila rasa rindu, bila rasa kasih, bila apa sahaja rasa yg aku ada..aku lebih suka mengadu dan merintih pada Allah...dituduh itu ini...biarlah...di sangka buruk biarlah....Allah Maha Tahu... aku x kasihi dia dgn paksaan...sedari mula doa itu sama...Allah yang akan menjaga dia sebaiknya...menjaga aku sebaiknya...Alhamdulillah...byk betul cabaran yg tiba2...tapi entah aku xkan berhenti meneruskan apa yg aku sedang usahakan...lagi kuat dugaan dariNya...lagi kuat aku akan pertahankan...ini yang aku ada My-Naa Shoppe,Peluang Pahala Berpanjangan sampai Akhirat, Jawhara n Ohperfume. Mungkin hanya kecil di mata org lain...ini my babies....yang aku mulakan hanya dgn kalimah Bismillahirrohmanirrohim...yang aku usaha, yang aku jaga atas kalimahNya...biar sedikit, asal Allah cukupkan untukku. Xperlu mengejar material yang hanya pinjaman yg semata...amanahku pada setiap pelanggan...malah mereka jadi kawan2 baikku...betapa indahnya aturan Allah untukku....

Aku, Naa...makin mencari redhaNya...apa sahaja anggapan manusia lain padaku...itu hak mereka...biarlah hanya Al Fatihah yang mampu aku sedekahkan...kerana aku hanya hambaNya...yang entah bila dipanggil pulang padaNya...Biarlah manusia x suka padaku..asal aku dikasihi Allah...dan pulang dalam Husnul Khotimah...Aamiin...

Luv,
Naa
14 Dec 2013 Putra Heights

No comments: