Thursday, October 21, 2010

0126: Mual?..Melugai?...Lantak koranglaaaaaa......


CAUTION: Posting ini bakal memualkan tali perut dan usus korang...bukan sedikit...tapi pasti banyaK!...soooooo..kalau rasa anda mempunyai simptom2 yang begitu...lebih baik tumpukan pada posting lain sebelum segala kaler muntah yang terburai dari mulut yang comel!..jangan cakap x bagitau...dah highlight dah habaq dah nie...

OK...first...sebab blog nier dah macam weather newcaster punya blog (bak kata CerriBerri yang cute ituee...), cuaca selepas Typhoon Megi...cuaca sangat la warm n basah2 gitu kat Putra Heights...best sebab tiap ari ader ujan..xderla aku dok ngomel panas ja...(panas tu bukan sebab banyak dosa ka Cik Naa???...tetiba terbayang muka siku biru yang hamsap tue...owhhhh tidakkkkk...nyebuk jer siku biru nie aihhhh). Ok mulakan hari dengan mencari gaduh dengan perut aku...bangun tidoq aku pi bantai mkn roti cicah dengan ayaq oren.....dok setengah jam....owhhhh...pedihnya perut...tolonnnn....petang sebelum start kejer dia pi bantai lak makan kepok lekor cicah sambal dia la....dengan nasik lemak yang buleh tahan gak pedasnya...memang cari pasal...lupa lak tu bwk ubat....alahaaaaaiiiiii....ingat ka buleh la balik awai...sekali aku kene stay back buat report n lodge complaints lagiks....eeeeeiiii nak muntah!!!...tolonglaaaaaaaa...jangan ko nyusahkan idup aku.....ok la...aku still buatla...merungut2 pun kene wat kejer kan???...kang makan gajik buta pulak....tengah sedap paler nie dok mereka ayat2 power...my Hachi pulak call...awainya malam nie....ehekssss...(x sebut tak suka okeiiii...)

Sambil tangan dok bekerja keras dengan complaint mulut dok bersembang...tangan sebelah pegang hp..sebelah dok kerja keras menaip email segala...sambil tue sempat pulak dok melayan depa2 yang tak berenti dok tanya itu ini...multi task...dalam aku dok membebel about kene lodge complaint...tetiba pulakkk....Encek Hachi yang kat HP nie pun nak lodge complaint jugak.....Alahaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiii...awatla hidup aku penuh dengan orang yang kuat complaint 2-3 menjak nie....patutkah aku mandi bunga lepas ini???...lebih practical pakai ja Aura Seri...perghhh dapat gak ber"Aura" cam pengasas dia yang cun tue...eheksss...berangan la ko Cik Naa oiiiii...



Ok...let us back to the complaint lodged by Encek Hachi....
As Typhoon have passed by my place and me was in "safe" condition which is mentally n physically. This Typhoon has creates syukur to myself at least i am still alive eventhough i am very scared ekcelli...takut gak kalau mati...kang tak dapat la i jumpa u yanggg ooiiiii...hmmmm due to that i am also thankful to u for ur willing to refund back the jade to the owner...and i want to requests you to bring me together so that i can just talk to him eyes to eyes contact....(*erkkkk...aku telan ayaq liuq...what after this???...shhhh...that jade is ekcelli my birthday present from my ex....n we are still be good fren...this guy means a lot to me...i know korang feel silly aite....???...but the truth is yes...this guy have helps me alot in mencari myself...make me berdiri atas kaki sendiri...with him..i get back to my family...n we break off bukan sebab dia tapi sebab aku yang mintak...sebab aku rasa diri aku tak cukup kuat...sebab aku xdapat nak tipu diri aku yang dia makin susah masa aku ada kat sisi dia...dan aku mintak pada Allah tunjukkan jalan terbaik untuk aku...maka berakhirlah...dan dia kini makin ok...aku masih di situ sbg best fren...walaupun aku kerap create alasan untuk jumpa lepas break...i loves him a lot...before la..now...my luv is only for my Hachi...). I want to requests from my luv not to see him again, no matter any reasons...no matter what. And if something happen to u or any problem that happen to u in future i'll find my way to help and assist you. And if u want to see him you can only see him with me around...AM I CLEAR ENUFF?..(Gulp...uikssss tetiba dia kuar that stmt)...Not because i dont trust u...but since that typhoon i am realize that i am going to work hard to get u. For me n myself!..(Erk!!!!)...And i am not going to lose u by any means...(errkkkkk......dia menses ker???...)

-Yanggg...dont forget my syarat?...u can only be with me after u fulfill that syarat...even i know i scared hilang u that nite..i still remember that i don't compromise with my 3 syarat with u...(one of it is the ROV certs...)

-Yup i am clearly remember it...and for the second syarat...i will discuss further when i see u. Not very convenient to talk over the phone.




And after my report he keeps calling me...alahaiiii...dah la aku tengah nak kaunselling kawan aku Tara...alaaaaa...minah yang bahasa Melayu dia lucah walaupun dia dok pasan bahasa Melayu dia kononnya grade A...hmmmm...at last selepas aku bagitau...that she really need someone to talk, then baru la...dia bagi aku bernapas sikit....and i am really appreciates the moment that i have with Tara. She need somebody to release her risau n segala. At last i put smiles on her face....Alhamdulillah...hug her so that she have strength to front her problem....even aku marah dia teruk sebenarnya tadi...hahahahahahahhaha..buleh???...marah sebab aku rasa apa dia buat tu worst...sebab she need to understand that someone, her gud fren like me..(pasan!), family semua care about her....hope the good things for her...

[ hmmm at last ari nie dapat MMS from my Hachi...fresh from their ship...nice ek????....Gunung Kinabalu...n the sunset at their project....tq so much...sila muntah banyak2 yer....hahahahahahha.... mesti korang pening kan???....ngaku jer laaaaaaaaa....]

No comments: