Friday, July 9, 2010

060: My day yang lalalalallala

Hari ni macam takder mood jer nak gi kejer. Sedih pasal keter kene calar. Sangat jahat manusia itu...manusia ker???...binatang kot, sebab tak der budi bahasa. Ha ambik ko!. Kalau aku halang jalan kuar lain la. Ni kat tempat parking aper! Hari tu dah calarkan sikit. Now satu pintu belakang aku ko garis sampai bonet! Dalam lak tu...Alahai...berasap. Tapi aku tak nangis...Ya Allah, sedih memangla sedih, tapi kalu aku nangis calar tu tak hilang pun...buat rugi ayaq mata aku jer....huhuhuhuhuhuhu...okeylla...biar jer la Tuhan yang balaskan, walaupun aku doa gak org tu eksiden....huhhuhuhuhuhu....
Punya la pemalas hari ni sampai opis aku pi mkn kat kafe yang tak sedap tu...tak habih pun makan...hati sangat tak best, badan tak sihat sangat tambahlah hati yang sakit bila keter (boyprenku) kene calar...huhuhuhuhu...

Cik Amin half day ari ni....aku sampai ja dia dah ada tepi meja aku. Muka excited jer...hahahahhahaah dok baca emel sambe dok gelak2 dua orang...bengong!!!..kejap2 kitorang gaduh!...ayat takleh tahan...

-Yang, tengok ni...diorang nak cari gaduh lagik...Dah la org tengah period, memang carik penyakit!

-Ha period???..celah mana yang???.

-Ko period ??????...(entah bila si Rajie ader kat situ. Hahahahahahhahaha...dia tengok aku, aku tengok dia sambe mata dia dok tengok Cik Amin atas bawah...hahahahhahaah)

-Amin, ko period???...abih pakai cam ner...???

Hahahahahhahhaa....kami bantai gelak...hampeh Cik Amin nie...buat lawak bengong. Aku dengan Rajie dok bantai gelak. Hahahahahahahahah...PMS dia tak habih2 lagi korang. Berangin jerk kejernya.

Wokeyla...tutup kes orang period tu...biarkan dia dgn Kotex dia yang aku jumpa dalam keter dia...kwang kwanggg....haaaaaa... anak Tok Mad tak pakai Kotex...apahal pulak i want to leave in ur car....aku tak letak merata my personal thing okeh....
Ohh ya...aku baru updated my stories...Thanks guy, Rajie yang terangsang always...ahakssss larik!!!!, Rasta, Taran...dan readers yang sudi baca cerita aku. Thanks...aku baru updated. InsyaAllah bila free cheq updates untuk korang. Silalah click kat my Aara Yara blog...Comments amat diperlukan agar aku dapat hasilkan yang terbaik untuk korang gak..ehekssss.....

No comments: